nickimke.reismee.nl

Verlof is begonnen

En dan is het toch echt zover. Na een aantal drukke weken zowel op het werk als thuis is mijn verlof ingegaan. Afgelopen week heb ik op het werk wat werkzaamheden over kunnen dragen, mijn dank daarvoor, collega's... over 11 weken zie ik jullie weer! Nu dat deel is afgerond kunnen de praktische voorbereidingen voor de reis beginnen. Vele lijstjes met things to do waren de afgelopen week al verzamelend. Deze zijn zowel digitaal maar ook op papier maar echt een logica zit er nog niet in. Ach ik heb nog een hele week en echt druk maak ik me er niet om. Nick gaat deze week nog gewoon naar school. Imke heeft vandaag haar laatste dag opvang gehad en Sjors gaat het grootste gedeelte van de week werken. Nick en Imke gaan in de klas en groep kleurplaten met dieren vanuit Australië uitdelen en gezamenlijk kleuren met de andere kinderen. Mijn verlof is wel goed begonnen. We hebben een heerlijk weekend gehad, gelogeerd bij vrienden en afscheid van hen genomen. En zowel wij als de kinderen hebben enorm genoten van het weekend. De zin in onze reis groeit alleen maar. Helaas worden de beren op de weg ook steeds groter. Met name de vlucht en jetlag lijken me voor en met de kinderen lastig, nu we net de wintertijd zijn ingegaan realiseer ik me weer dat een uur tijdsverschil al uitmaakt voor onze kinderen. Want zondagochtend waren onze kinderen om 6.00 uur wakker en dat is zeldzaam. Hoe gaat dat straks met 8 uur tijdsverschil met Azië of 10 uur met Australië? Maar als ik dan bedenk welke leuke uitstapjes we samen gaan ondernemen dan moet het dat allemaal waard zijn. Waar ik op dit moment het meeste naar uit kijk is: -Gewoon samen zijn met de kinderen en een periode rustig aan kunnen doen; -Zwemmen in het Olympic zwembad van Sydney, waar ze een zwemparadijs voor kindereen hebben gemaakt; -Met de stroomtrein een stukje door de natuur van Victoria; -Kerst vieren in de warmte en aan het strand bij mijn broer; -En zelf ben ik erg benieuwd naar de natuur van Tasmanie. In ieder geval veel om naar uit te kijken. We hebben er zin in!!

Reacties

Reacties

Inge van den Hoogen

He Tessa,

Ik mis je nu al op maandag. niemand meer om mee te wandelen;(
Veel plezier gewenst!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!